UVJETI PRUŽANJA USLUGE
Kontakt podaci naše tvrtke: Vargyas Petfood Kft. (porezni broj: 51238933640, porezni broj zajednice: HR51238933640). Telefon: +385 1 6066 756; e-mail: pozdrav@cricksydog.hr.
1. MOGU LI VRATITI ILI IZMIJENITI NARUDŽBU?
Sve informacije o razmjeni robe ili vraćanju robe možeš pronaći ovdje.
2. MOGU LI OTKAZATI NARUDŽBU?
Sve se narudžbe šalju u roku od 1-2 radna dana od primitka narudžbe. Stoga se narudžbe ne mogu mijenjati. Svi zahtjevi za otkazivanje razmotrit će se što je prije moguće. Ako narudžba već nije poslana u naše skladište, obradit ćemo tvoje otkazivanje ako je moguće.
Sva e-pošta koja se odnosi na otkazivanje mora imati naslov “nalog za otkazivanje” u predmetu e-pošte. U e-poštu navedi svoje puno ime i broj narudžbe. Otkazivanja koja nisu napravljena na ovaj način ne mogu se obraditi.
3. MOGU LI PROMIJENITI ADRESU?
Kako sve narudžbe obrađujemo i isporučujemo što je brže moguće, žalimo što ne možemo prihvatiti promjene adrese nakon što je narudžba poslana. Međutim, svi zahtjevi za promjenu adrese provjerit će se što je prije moguće. Ako tvoja narudžba još nije poslana u naše skladište, obradit ćemo tvoje otkazivanje ako je moguće.
Sva e-pošta koja se odnosi na promjenu adrese mora biti označena naslovom “Promjena adrese” u polju “Predmet” e-pošte. U e-pošti navedi svoje puno ime i prezime, broj narudžbe i novu, točnu adresu za dostavu. Potrudit ćemo se da tvoje podatke ažuriramo prije slanja tvoje narudžbe. E-adrese za promjenu adrese koje nisu naslovljene na ovaj način ne mogu se obraditi.
Nažalost, ako se tvoja narudžba izgubi zbog nepotpunih ili netočnih podataka o adresi, ne može se povratiti. Ako želiš novu dostavu, moraš je platiti. Ako nam se tvoja narudžba vrati zbog nepotpunih ili netočnih podataka o adresi, može se povratiti. Ako želiš novu dostavu, moraš je platiti.
4. MOGU LI DODATI / UKLONITI PROIZVOD ILI PROMIJENITI NAČIN DOSTAVE?
Nakon što je narudžba predana, nažalost ne možemo promijeniti način dostave niti zamijeniti / dodati proizvode u tvoju narudžbu.
5. ŠTO SE DOGAĐA AKO MOJA NARUDŽBA ZAVRŠI NA CARINI?
Nakon što tvoja narudžba prođe carinsku inspekciju, odgovornost kupca / kupca je da kontaktira lokalne carine i dogovori carinjenje. Nažalost, ne možemo kontaktirati carinske službenike niti povratiti narudžbe koje lokalne carine odbijaju i vraćaju nam. Ako je potrebno, uz svaku narudžbu prilažemo sve potrebne carinske dokumente.
6. POŠTARINA/DOSTAVA
Ako je tvoj paket označen kao “dostavljen” od strane lokalne pošte, ali još niste primili fizičku pošiljku, na kupcu je da li se obrati lokalnoj pošti kako bi riješio problem. Ako lokalna pošta i kupac ne mogu otkloniti nepodudarnost, nismo obvezni vratiti ili poslati narudžbu. Međutim, mi ćemo te naravno podržati kako bismo mogli riješiti situaciju s tobom.
7. MOGUĆNOSTI PLAĆANJA NARUČENOG PROIZVODA
7.1 Kupac može birati između sljedećih mogućnosti plaćanja:
Stripe jednostavno plaćanje
Pouzećem
7.1 Plaćanje putem Stripe
Pristajem na to da moje osobne podatke pohranjene na https://cricksydog.hr/ koristi Vargyas Petfood Kft. (Porezni broj: 26616430-2-08, izvadak iz trgovačkog registra: 08-09-03062, PDV broj: HU26616430, statistički broj: 26616430- 4791-113-08, mjesto: 9330, Kapuvár, Osli u. 16.) tvrtki Stripe. Podaci su proslijeđeni: prezime, ime, država, telefonski broj, adresa e-pošte. Cilj prijenosa podataka: korisnička podrška korisnicima, potvrda transakcija i zaštita korisnika praćenjem prijevara.
Ponovljeno plaćanje bankovnom karticom (u daljnjem tekstu „ponovljeno plaćanje“) funkcija je koju osigurava Stripe za prihvaćanje bankovnih kartica. To znači da se u budućnosti mogu započeti nova plaćanja s podacima pruženim tijekom registracijske transakcije bez ponovnog unosa podataka bankovne kartice. Ponovljeno plaćanje može se izvršiti bez doprinosa (u ovom slučaju kupac pristaje na ponovljeno plaćanje tijekom transakcije registracije) ili uz pristanak kupca od slučaja do slučaja.
Osnova ponovljenog plaćanja je da se kupac izražava na prihvatnim mjestima (sučelje webshop ili sučelje plaćanja Stripe) da bi želio koristiti ponovljeno plaćanje. Važno je znati da podatke o bankovnoj kartici ne pohranjuje Stripe, već kreditna institucija odgovorna za provjeru autentičnosti u skladu s propisima izdavatelja kartica.
Oprez (!): Pohranjivanje podataka o bankovnim karticama odvija se u skladu s propisima izdavatelja kartica. Pojedinosti o bankovnoj kartici banka pohranjuje u sustav tijekom postupka registracije. Pojedinosti o bankovnoj kartici nisu dostupne trgovcu ili Stripe.
Dvije su mogućnosti ponovnog plaćanja:
1. Jednokratno odobrenje (ponavljajuće): Ovom se opcijom kupac tijekom transakcije registracije slaže da će trgovac inicirati ponovnu uplatu za buduće iznose. Kupac se slaže da će se njegov bankovni račun redovito teretiti s unaprijed određenim iznosima.
2. Odobrenje od slučaja do slučaja (jedan klik): kupac mora odobriti ponovljenu transakciju za svaku buduću uplatu. S ovom je opcijom ponovljeno plaćanje pogodnost kupca koja izbjegava unos podataka o bankovnoj kartici za svako plaćanje u budućnosti.
Kupac se obavještava o uspješnom plaćanju putem uobičajenih izvora za uobičajena plaćanja bankovnim karticama. S obzirom na činjenicu da u slučaju ponovljenog plaćanja s jednokratnim odobrenjem kupac ne mora pristati na pojedinačnu transakciju, Stripe ne preuzima odgovornost za pogrešno ili nezakonito pokrenutu transakciju od strane trgovca. U slučaju pogrešno ili nezakonito pokrenutih transakcija, trgovac mora preuzeti odgovornost.
7.2 U slučaju pouzeća, cjelokupnu cijenu kupnje treba platiti u gotovini glasniku po primitku naručene robe.
8. MJESTO NADLEŽNOSTI
Za poslovanje s pravnim i fizičkim osobama, kao mjesto nadležnosti za sve pravne sporove oko ovih uvjeta i pojedinačnih ugovora sklopljenih prema njihovoj valjanosti – dogovorena je grad Budimpešta.
9. PROMJENE OPĆIH UVJETA
Imamo pravo jednostrano mijenjati ove Opće uvjete – ukoliko su oni uvedeni u ugovorni odnos s kupcem – u mjeri u kojoj je to potrebno za uklanjanje naknadnih poremećaja ekvivalencije ili prilagodbu promijenjenim pravnim ili tehničkim okvirnim uvjetima. Kupca ćemo obavijestiti o prilagodbi obavještavanjem o sadržaju izmijenjenih propisa. Promjena postaje dio ugovora ako se kupac ne usprotivi uključivanju u ugovorni odnos u pisanom ili tekstualnom obliku u roku od šest tjedana nakon primitka obavijesti o promjeni.
10. KLAUZULA O RASKIDU UGOVORA
Ako pojedine odredbe ugovora, uključujući te odredbe, postanu ili postanu nedjelotvorne u cijelosti ili djelomično, ili ako ugovor sadrži nepredviđenu prazninu, valjanost preostalih odredbi ili dijelova takvih odredbi ostat će bez utjecaja. Umjesto neučinkovitih ili nedostajućih odredbi, primjenjuju se odgovarajući zakonski propisi.
11. Odredbe vezane uz web stranicu cricksydog.hu
Prijevod i izvor: Informacije objavljene na ovoj web stranici predstavljaju prijevod sadržaja dostupnog na mađarskoj verziji web stranice cricksydog.hu. Tekstovi koje ovdje vidite su potpuni prijevod mađarske verzije cricksydog.hu.
Ažuriranja: Naš tim uvijek teži osiguravanju ažuriranosti informacija, tako da sadržaj prikazan na prevedenoj stranici treba odražavati najnovije verzije dostupne na cricksydog.hu. Međutim, zbog vremenskih razlika moguće su manje nesuglasice ili nekonzistentnosti.
Prijavljivanje pogrešaka: Ako primijetite pogrešku ili netočnost u sadržaju, molimo vas da nas obavijestite. Unatoč tome, u slučaju bilo kakvih kontroverzi ili razlika u tumačenju, službene i odlučujuće informacije pruža mađarska verzija web stranice cricksydog.hu.
Informiranje: Za najnovije i najpouzdanije informacije uvijek posjetite izravno web stranicu cricksydog.hu.
Glavna svrha ovih odredbi je osigurati da su korisnici svjesni: iako se trudimo osigurati kvalitetu i točnost prijevoda, službene i odlučujuće informacije uvijek pruža mađarska verzija web stranice cricksydog.hu.