CricksyDog Često Postavljana Pitanja
Ukoliko ovdje ne možete pronaći odgovore na svoja pitanja, kontaktirajte nas putem jedne od dolje navedenih opcija!
Trudimo se odgovoriti na sve e-mailove u roku od sat vremena. Ukoliko imate složenija pitanja, svakako preporučamo da nam pošaljete e-mail. Na ovaj način vam u svemu možemo temeljito pomoći! Naša e-mail adresa je pozdrav@cricksydog.hr
U slučaju da želite trenutni odgovor na svoje pitanje, pišite nam na Facebook. Molimo vas da ne postavljate pitanja u komentare ispod jedne od naših fotografija, jer se lako može izgubiti i ostati bez odgovora. Pišite nam izravno!
Sadržaji
CRICKSYDOG HRANA ZA PSE
DOSTAVA PAKETA
PLAĆANJE
SLUĆBA ZA KORISNIKE
JAMSTVO
PRETPLATA
OPCIJE KUPNJE
OSTALA HRANA
CricksyDog Hrana za Pse
#1: Kada i koliko dugo se može davati Chucky hrana za štence?
Možete hraniti svoje štene s Chuckyjem od 6 tjedana do 10 mjeseci starosti. Dajući svom psu hranu za štene, zasigurno možete očekivati sljedeće prednosti:
Zaštita za 10 mjeseci
Naš proizvod smo razvili kako bismo pružili savršenu hranu za mališane do 10 mjeseci!
Sigurno njegovanje
Prijeđite na našu hranu i postojat će velika šansa da vaš pas neće razviti alergiju na hranu! Uostalom, sada treba postaviti temelje!
Pravilan razvoj kostiju
U ranoj dobi, psi trebaju više proteina i vitamina nego kasnije u životu. Naša hrana također obraća pažnju na to!
#2: Koja je razlika između normalne i hipoalergene hrane?
Dok se naša uobičajena hrana sastoji od mesa nekoliko vrsta životinja, samo se jedna vrsta mesa prerađuje u naše hipoalergene proizvode. Nadalje, naša hipoalergena hrana za pse je 100% bez glutena i pilećeg mesa.
#3: Koja je razlika između proizvoda Ted i Juliet?
Sastav je gotovo potpuno isti, tako da vaš pas može jesti što god želi. Može postojati razlika između njih u slučaju procesa proizvodnje i toplinske obrade. Odnosno, asortiman proizvoda je malo drugačiji.
Najveća razlika je “samo” veličina zrna. Dok su naši Ted proizvodi napravljeni za velike pse s veličinom zrna od 1,5 cm, Juliet je prikladna i za najmanje pse s veličinom zrna od 0,5-0,9 cm.
#4: Je li moguće promijeniti okuse?
Naravno da možete! Ako je vašem psu potrebna raznolikost, možete promijeniti okuse bilo kada! Naš detaljan vodič možete pronaći ovdje:
#5: Koja je razlika između normalne i hipoalergene konzervirane hrane za pse?
Dok se naše normalne Ely konzerve izrađuju od nekoliko različitih vrsta životinjskog mesa, hipoalergene konzerve sadrže meso samo jedne životinje. Naše hipoalergene Ely konzerve su 100% bez pšeničnog glutena i pilećeg mesa.
#6: Je li moguće miješati suhu hranu za pse s hranom iz konzerve?
Naravno da možete! Ovdje možete pronaći naše detaljne upute za doziranje:
#7: Zašto u našoj hipoalergenoj hrani nema pilećeg mesa?
Primijetili smo – a to je i vaše iskustvo – da psi koji jedu piletinu se mogu prije razboljeti i ranije pokazati simptome alergije na hranu. Nažalost, nema znanstvenih dokaza za to, ali ne želimo nepotrebno riskirati.
Ako ne moramo, nećemo riskirati. Zato sva naša hipoalergena hrana za pse – bila to Juliet ili Ted – ne sadrži pileće meso!
#8: Zašto naša hipoalergena hrana za pse ne sadrži pšenični gluten?
Kao što znamo, psi su došli iz divljine. Iako se to ne može razlikovati po izgledu mnogih psića. 🙂 Psi nisu jeli puno žitarica i pšenice u divljini. Naravno, mogli su se donekle prilagoditi ovom udomaćenom životu, ali i mi ovdje volimo biti oprezni.
Zašto bismo pšenicu stavljali u našu hipoalergenu hranu kada se, u slučaju ljudi, osjetljivost na pšenicu i gluten povećava? Pšenični gluten može lako izazvati alergijske reakcije i kod pasa.
Naš moto je ‘Uvijek je bolje ne igrati se sa zdravljem vašeg psa i nepotrebno riskirati’. Ako možemo izbjeći pileće meso i pšenicu, zašto ne bismo?
#9: Zašto naša hipoalergena hrana za pse sadrži samo jedan izvor proteina (monoprotein)?
U osnovi, hipoalergena hrana za pse ne mora imati samo jedan izvor proteina. Samo smo mi ovo uveli, kao vrsta svojevrsnog kućnog pravila.
Kako bismo što lakše eliminirali proteine koji izazivaju alergijske reakcije iz života vašeg psa, našoj hrani se dodaje samo jedna vrsta proteina, na taj način psi koji su na eliminacijskoj dijeti mogu jesti našu hranu.
Dakle, ako vaš pas jede našu, recimo, hipoalergenu hranu od janjetinu Juliet i nema ništa loše u tome, jasno je da vaš pas može jesti janjetinu. Ali ako psa hranite hranom koja ima pileće meso, a kasnije vaš pas dobije osip, onda znate da vaš pas ne može jesti pileće meso.
Niti jedan od naših hipoalergenih proizvoda ne sadrži pileće meso i pšenični gluten! Osim toga, sva naša hipoalergena hrana se temelji na monoproteinima!
#10: Mogu li štenci jesti konzerviranu hranu za pse?
Da naravno! Vaše štene može jesti našu konzerviranu hranu od 6 tjedana starosti!
#11: Koliko komada sredstva za čišćenje zuba ima jedna vrećica?
Svaka vrećica sredstva za čišćenje zuba sadrži 7 komada. Ovo je dovoljno za tjedan dana. Ako naručite mjesečni paket, poslat ćemo vam pakete 4xtjedno. To je 4×7=28 komada sredstava za čišćenje zuba.
#12: Koje su veličine ova sredstva za čišćenje zuba?
Postoje dvije različite veličine. Denty Mini za male pse i Denty Maxi za srednje i velike pse. Denty Mini je dužine 110x10mm, dok je Denty Maxi dužine 120x15mm.
#13: Može li se hipoalergena hrana za pse davati psima bez alergije?
Da naravno! Naši hipoalergeni proizvodi ne sadrže pileće meso ili pšenični gluten, a to je prvenstveno pogodno za pse s alergijama, ali ga mogu konzumirati i psi koji nemaju alergije.
Nema ništa loše u zdravoj hrani, ne morate čekati da se vaš pas razboli. Od ovoga možete samo imati koristi! 🙂
#14: Mogu li svom velikom psu dati hranu za male pse?
Da! Međutim, vrijedi obratiti pažnju, ako vaš pas obično jede brzo, u ovom slučaju predlažemo da mu/joj dajete veću hranu, kako ne bi došlo do gušenja.
Dakle, Ted se preporučuje za srednje i velike pse, a našu liniju proizvoda Juliet za male pse. Za štence preporučamo našu Chucky hranu.
Svaki psić može sigurno jesti našu Ely konzerviranu hranu i naše Denty poslastice 🙂
Informacije o dostavi paketa
#1: Koje kurirske tvrtke dostavljaju pakete?
Pakete dostavljamo na kopno putem tvrtke Insako Logistika, dok pakete na otoke dostavljamo Hrvatskom poštom.
#2: Koliko vremena treba da paket stigne?
Narudžbe zaprimljene do 12h svakog radnog dana predaju se kuriskoj službi istog dana, a ona dostavlja sljedećeg dana. U svim ostalim slučajevima dostava traje 1-2 radna dana.
90% slučajeva, ako naručite do podne, vaš paket stiže sljedeći dan!
#3: Koliko košta dostava?
Naknada za dostavu je 19 kuna za kućnu dostavu i 19 kuna za pošiljku. Ali! Dostava je BESPLATNA za narudžbe iznad 299 kuna.
#4: Ima li dostave vikendom?
Dostava vikendom nije moguća. U tom slučaju možemo vam ponuditi našu uslugu paketa, gdje možete otići po svoj paket čak i vikendom!
#5: Gdje mogu pronaći mjesta dostave?
Možete pronaći spisak mjesta dostave klikom na link ispod:
#6: Kako mogu pratiti svoj paket?
I za Insako Logistika i za Hrvatskom poštom, primit ćete svoj broj paketa putem e-maila, tako da možete jednostavno pratiti svoju narudžbu.
Kurirske tvrtke će vam poslati e-mail s ID brojem vašeg paketa kada od nas zaprime paket. Ako ovo upišete u sučelja u nastavku, možete vidjeti gdje se trenutno nalazi paket.
#7: Mogu li promijeniti vrijeme isporuke?
Da naravno! To možete učiniti izravno kod nas ili u kurirskim službama. Važno: takve promjene na vašem paketu mogu se izvršiti do podneva!
Nakon što smo vaš paket predali kuriskoj službi, lakše ćete ih kontaktirati radi izmjena. Ako još niste primili e-mail o predaji vašeg paketa kuriskoj službi, svakako nas kontaktirajte. Preporučujemo da nas nazovete jer je to najbrže. Ali e-mail je također savršeno rješenje!
Ako ste pomalo zbunjeni ili ne znate kako nešto učiniti, slobodno nas kontaktirajte telefonom/e-mailom. Uvijek ćemo vam pomoći, bez obzira na problem!
Informacije o plaćanju
#1: Je li moguće platiti online?
Da, možete sigurno plaćati online putem Borgun. Ne pohranjujemo nikakve podatke o kartici. Sve podatke o kartici sigurno unosite na Borgun online sučelje!
#2: Je li moguće platiti pouzećem?
Da naravno! Samo provjerite jeste li odabrali pouzećem prilikom narudžbe. U tom slučaju možete platiti kod kurira. U mnogim slučajevima imaju terminal, ali svakako idite – ako ne poznajete lokalnog kurira – i uvijek imajte nešto gotovine sa sobom. Ako ste odabrali mjesto dostave, tamo ćete gotovo sigurno moći platiti kreditnom karticom!
#3: Koji drugi načini plaćanja postoje?
Moguće je i plaćanje akontacije. U tom slučaju, vaš paket će biti poslan čim iznos stigne na naš račun. To će se obično dogoditi u roku od 2-3 radna dana. Također, zahvaljujući novim bankarskim propisima, moguće je da će vaša narudžba biti primljena prije, pa će vaš pas dobiti ukusne zalogaje ranije! 🙂
Pitanja o službi za korisnike
#1: Na koju e-mail adresu mogu pisati?
Za sva pitanja možete nas kontaktirati putem e-maila na pozdrav@cricksydog.hr
#2: kojim stranicama društvenih medija vas mogu kontaktirati?
Možete nas kontaktirati na sljedećoj Facebook stranici: https://www.facebook.com/cricksydog.hr. Još ne preporučujemo Instagram jer rijetko imamo vremena da tamo odgovorimo na neka pitanja.
#3: Gdje trebam napisati upite o tvrtki?
Molimo da pišete sve upite o tvrtki na sljedeću e-mail adresu: pozdrav@cricksydog.hr
Uvjeti jamstva
#1: Što trebam učiniti ako moj paket nije stigao/je oštećen/je nepotpun?
Ukoliko imate bilo kakvih problema s paketom ili dostavom, kontaktirajte nas! E-mailom ili telefonom. Vaše povratne informacije su nam vrlo važne, tako da možemo poboljšati i naše procese.
Naša e-mail adresa: pozdrav@cricksydog.hr
Slobodno nas kontaktirajte, uvijek ćemo pomoći ako imate pitanja ili zapnete!
#2: Kako funkcionira jamstvo za proizvod?
Ukoliko vi ili vaš pas imate bilo kakvih problema s našim proizvodima, u svakom trenutku možete koristiti naše jamstvo za proizvode. Sve što trebate učiniti je obavijestiti nas e-mailom i poslati nam broj svog računa. Vraćamo punu cijenu vašeg paketa u roku od nekoliko dana bez ikakvih pitanja!
#3: Kako mogu vratiti svoj paket?
Ukoliko nam iz bilo kojeg razloga trebate vratiti svoj paket, to možete učiniti putem pošte ili bilo koje kurirske službe na sljedeću adresu:
Ime: Mail Boxes Etc. Varaždin (CricksyDog)
Adresa: 42000, Varaždin, Janka Leskovara 6 A
Jer je naše skladište ovdje 🙂
#4: Kako funkcionira zamjenski paket?
Ako iz nekog razloga trebamo zamijeniti vaš paket, poslat ćemo vam zamjenski paket. Kurir će vam, kao i obično, donijeti novi paket, a sve što trebate učiniti je predati kuriru u zatvorenoj kutiji.
Pitanja o pretplati
#1: Što je pretplata?
Naš sustav pretplate stvoren je za vašu udobnost. Možete odabrati koji proizvod(e) želite i u kojim intervalima, a mi ćemo ga automatski poslati tako da se ne morate mučiti sa svojom narudžbom.
Možete se pretplatiti na bilo koji od naših proizvoda u bilo kojem trenutku. Također možete promijeniti svoju narudžbu u bilo kojem trenutku na stranici profila.
Ovdje možete pronaći vodič o općim narudžbama:
#2: Kako mogu promijeniti svoju pretplatu?
Svoju pretplatu možete promijeniti pomoću raznih gumba na stranici profila. Možete dodati novi proizvod, odabrati novi datum isporuke ili čak promijeniti adresu isporuke.
#3: Može li se moja pretplata obustaviti?
Da naravno! Ako vam se hrana nakupila ili vam iz nekog drugog razloga ne treba neko vrijeme, možemo pauzirati pretplatu, koju možete ponovno pokrenuti u bilo kojem trenutku, ili napraviti novu narudžbu/pretplatu.
Ovo lako možete učiniti na svojoj profilnoj stranici.
#4: Što znači obnoviti pretplatu?
Datum obnove vaše pretplate je datum kada istječe interval koji odaberete. Odnosno, na ovaj dan ćemo za vas pripremiti vaš novi paket
Ukoliko ovaj datum pada na radni dan ujutro, vaš paket će istog dana biti predan kuriskoj službi. U poslijepodnevnim satima ili vikendom, vaš paket će biti dostavljen sljedeći radni dan.
Nakon što je vaš paket isporučen, ovaj interval počinje ponovno i cijeli se proces ponavlja. Dok ga ne promijenite. Dakle, ako trebate, recimo, vrećicu hrane za pse na mjesec dana, moguće je da više nikada nećete morati kupovati hranu za pse, jer mi automatski šaljemo vaš paket točno svakog mjeseca! 🙂
#5: Koju obvezu ima ova pretplata?
Ne postoji obveza pretplate. Svoju pretplatu možete pauzirati ili otkazati u bilo kojem trenutku!
#6: Mogu li imati više pretplata odjednom?
Da naravno! Ako trebate različite proizvode u različito vrijeme i učestalost, možete stvoriti više aktivnih pretplata odjednom.
Iako ne preporučujemo ovu opciju, jer je vrlo lako pomiješati različite pretplate. Prije postavljanja dvije pretplate za sebe, obratite se našoj službi za korisnike. Provjerite mogu li vam pomoći da sve svoje narudžbe imate u jednoj pretplati. 🙂
#7: Kako mogu platiti svoju pretplatu?
Također možete platiti pouzećem kod kurirske službe i u mnogim slučajevima kreditnom karticom. Ali možete odabrati i avansno plaćanje. A za još veću udobnost, čak možete platiti i SimplePayom. U tom slučaju, sustav će automatski skinuti iznos s vaše kartice tako da se ne morate baviti ni time.
#8: Moram li unaprijed platiti pretplatu?
Naravno da ne! Samo ako želite platiti unaprijed. Ali čak i u ovom slučaju možete platiti samo cijenu jednog paketa.
#9: Koliki popust ostvarujem uz pretplatu?
Ako se pretplatite, dobit ćete 10% popusta na cijenu svakog proizvoda uključenog u vašu pretplatu.
Ostale opcije kupnje
#1: Mogu li kupiti hranu za pse CricksyDog u trgovinama?
Ne. Možete naručiti samo izravno od nas, nemamo preprodavača. Da ih imamo, ovdje bi se pojavio njihov popis.
#2: Mogu li kupiti hranu na drugim webshopovima?
Ne. Možete naručiti samo izravno od nas, nemamo preprodavača. Čak ni online trgovine!
#3: Gdje mogu naručiti?
Narudžbu možete izvršiti na našoj web stranici, e-mailom ili čak na Facebook chatu! Uglavnom, kod nas možete naručiti bilo gdje, gdje možete doći do nas! 🙂
Ostala hrana za kućne ljubimce
#1: Imamo li mi I hranu za mačke?
Da! Sredinom 2020. godine stvorili smo sestrinski brend specijaliziran za mačke. gospođo CAThy. Ovdje zahtjevamo istu visoku kvalitetu kao i za hranu za pse.
#2: Imamo li drugu hranu za kućne ljubimce?
Trenutačno postoji hrana za pse na CricksyDog i hrana za mačke na Mrs. CAThy. Možda ćemo u budućnosti imati drugu hranu za kućne ljubimce.